top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMichael Bar

ולך יש עם מי לדבר?



**הלו יש פה מישהו שאפשר לדבר איתו?** כשהתחלתי להעמיק ולחקור בנושא מערכות יחסים, נתקלתי במאמר של אוהד פלא, שבין השאר כתב על שייכות לקהילה. מודה, ברגע הראשון שאלתי את עצמי: "קהילה, למה צריך את זה בכלל? ברגע שהחלטתי לפתוח את מערכת היחסים הזוגית שלי, אני שייך אוטומטית לקהילה כזו או אחרת? מעכשיו אני צריך להגדיר את עצמי חלק מ'קהילת הפולי'?" במהלך השנים מאז שפתחנו, וממפגש עם הרבה זוגות וא.נשים הבנתי את הרציונל של אוהד- שייכות לקהילה, שמאפשרת לך להיות חלק, לחלוק, לשתף, לקיים שיח בשפה מוכרת לכולם, ושעוברים את אותם דברים בצורה כזו או אחרת בעצמם.

אחד האתגרים שיש לנו כשאנחנו פותחים את הזוגיות הוא, שאין לנו תמיד עם מי לדבר. בד"כ החברים שאיתם אנחנו מתראים ומבלים ביום יום, לא בעולם הזה ואם נדבר איתם על נושאי הזוגיות הפתוחה נפגוש שלל תגובות, החל מ"אמרתי לך" ועד ל"יאללה, איזה כיף לך..." או "איך בכלל אתה מוכן ש... את אשתך?" נפגוש שיפוטיות, ביקורת, ולפעמים אפילו רתיעה.

אני מודה, אני פחות אדם של קהילות, אבל לגמרי מבין את הבסיס המשותף שהן יכולות להעניק ואת הערך לחבריהן. ואם לא קהילה, אז קבוצה בפייס של אנשים שחיים במערכות יחסים א-מונוגמיות.

אז זו העצה שלי אליכם: תמצאו לכם עם מי לדבר, אל תשארו לבד עם הדברים שיושבים לכם בלב, שרצים לכם במחשבות.

5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page