top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMichael Bar

מסיבה אחרת מגע נועז

שמעתם על המסיבות שלנו, הסתקרנתם וחשבתם לנסות. לא משנה אם אתם כבר שנים חיים ביחסים מאפשרים, או שממש לאחרונה פתחתם, סביר להניח שאם עוד לא התנסיתם במסיבה כזו, אתם שואלים את עצמכם לא מעט שאלות. "זה בטוח?", "איך נשתלב?", "חייבים לקחת חלק במרחב המיני?", "מי שומר על מרחב מכבד ונעים לכולם?". כל אלו שאלות לגיטימיות, שפגשנו לא מעט בדרך- רצינו להגיד שזה לגמרי טבעי.

אז מה נוכל לספר לכם על 'מסיבה אחרת, מגע נועז'? קודם כל, הדבר הכי חשוב לנו היא תחושת הביטחון של כל אחד ואחת מהמשתתפים. המרחב שלנו הוא בטוח. הכי בטוח. אנחנו דואגים לזה כבר בתהליך גיבוש הקבוצה- מדברים עם כל המתעניינים, מבינים את הסיבות להגעה, מתאמים ציפיות ומסבירים מה עומד לקרות במהלך הערב. הקבוצה שאנחנו מגבשים מורכבת מא.נשים בעלי מאפיינים דומים, שמרכיבים ביחד קבוצה הרמונית. 3 שנים של מסיבות יצרו פה כל כך הרבה חיבורים מרגשים- חברויות, עומקים, מערכות יחסים מדהימות.

בערב עצמו, שמונחה כסדנה משחקית ושמחה, אנחנו מתחילים בהכרות ושיח סביב נושא המגע ומרחבי מיניות וממשיכים לתרגילי מגע מונחים, נועזים, וגם כאלו שלא. הבחירה לקחת חלק היא שלכם בלבד! ולא צריך להחליט מראש, כי לאף אחד מאיתנו אין מושג איך נרגיש במרחב הזה, החדש, המרתק, עם קבוצת הא.נשים המופלאה. אז באותו רגע פשוט היו קשובים לעצמכם.

'במסיבה אחרת, מגע נועז', כל אחד ואחת יכולים להביע תשוקות, ליהנות ממגע, לחקור, להתחבר לשאר המשתתפים ופשוט להיות בעונג. והכל, כולל הכל, נעשה במרחב בטוח ומוגן.


68 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page