top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMichael Bar

ממונוגמיה ליחסים פתוחים... יומן מסע... פרק ג

האמת שאני כבר מחכה לדייט השבועי שלנו, במסע ממונוגמיה ליחסים פתוחים... מוכנים לפרק ג' ביומן המסע? או: חוזה זוגי חדש!

***

החלטתם שאתם בזה ביחד, מזל טוב. אבל איך מתקדמים מכאן? פשוט יוצאים ומחפשים פרטנרים נוספים? ומה אם פתאום זה יהיה קשה מדי ו.... רגע, עצרו! נשימה עמוקה, זוכרים? יש דרך ללכת, המסע עוד ארוך, אבל בחרתם לצאת אליו ביחד. תחייכו, זו התחלה מצוינת.

סביר להניח שעכשיו תגלו שהשיח על הפתיחה מביא עימו לרוב שיח כללי על מערכת היחסים שלנו, על התפקיד של כל אחד בתוך המערכת, האחריות של כל אחד מאיתנו בחיי היום יום וגם הסתכלות חדשה על התהליך האישי של כל אחד מאיתנו. זו הזדמנות מצוינת לחשוב על הכל, להציף, להיות ביחד ולתת מקום למה שעולה- חיי היומיום, העבודה, ההתפתחות האישית, הזוגיות והמקום של כל אחד מכם בתוכה.

מכאן תצעדו על שביל, בחלקו דרך טרשים לא סלולה, ותגלו מה הכי נכון עבורכם: עם כמה א.נשים נפגשים? איפה זה קורה? מה תדירות המפגשים המקובל? מה קורה כשיש מפגש משותף שלכם ושל אחד האהובים הנוספים? ועוד... לא הכל יקרה בבת אחת, יהיו דברים שתדעו להגדיר מההתחלה, כי קראתם, כי הלב אומר, כי יש דברים שהם גבול ברור בשבילכם. אבל יהיו גם כללים שיגובשו תוך כדי ההליכה, כשתתקלו בעוד מקרה חדש, כשיופיע כיווץ חדש בבטן, כשתרגישו שדברים צריכים להשתנות.

בהמשך תגלו שאתם יכולים לעבור משיח של גבולות (מה מותר? מה אסור?), לשיח של רצונות (מה הייתי רוצה לעצמי?). זה לא אומר לחיות בלי גבולות או ללא התחשבות בין בני הזוג, אבל זה כן אומר שינוי של השיח הפנימי- לדבר על הרצונות שלנו ואיך אנחנו מגשימים אותם. מזה למעשה התחלנו- רצינו עוד חוויות, ריגוש, גיוון, עניין נוסף. בנקודה הזו תרגישו שהביחד שלכם מספיק חזק, בשביל לשחרר כל אחד להתפתח כאינדיבידואל, לשחרר את המחשבה שהחופש של השני הוא על חשבוני.

או בקיצור: ברוכים הבאים לתהליך שהוא רק שלכם... יהיו לכם מורים ומדריכים בדרך, אבל זה התהליך הזוגי והאישי של כל אחד מכם, ביחד ובנפרד. תהליך שזוהי תחילתו וסופו אינו ידוע. אל תשכחו להפיק תועלת והנאה מהדרך.




16 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page